Idag är jag dead


 
Tjenare alla trogna följare där ute. Gullisar som fortfarande kikar in här då och då även om jag rent ut sagt är urusel på att uppdatera er om mitt liv. Men ärligt sagt, om jag skulle uppdatera lika flitigt som förut så skulle ni dagligen få läsa något i stil med detta: "Idag hängde jag med Linda...", "Idag sooov jag och sedan drog jag iväg med Linda...", "Idag hittade faktiskt jag och Linda på något med ett par andra..", osv. You get what I'm saying right? haha. Jag klagar inte på livet och verkligen inte på att hänga med Linda, finns ingen bättre än henne, det är inte alls på det viset. Det är bara att jag inte har så mycket nytt att skriva om (; 
 
Lite nytt sedan jag senast hörde av mig. Har faktiskt gått och skaffat mig ett jobb. YEY! Eller hoppas i alla fall på att det blir mer. Blev inringd som förskolevikarie för första gången igår (blev godkänd i fredgas) och de verkade nöjda. Håller tummarna! Och idag har jag varit ute och gått en långpromenad med Linda. Känner mig inte helt kry i kroppen, med det var skönt att komma ut i några timmar. Resten av dagen tänker jag spendera framför datorn, med en kopp kaffe och min bästis. Hoppas allt är bra med er, PUSS



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: