Long time no see


Kanotutflykt 20140729 (fler bilder kommer)
 
Såå mycket har hänt sedan jag senaste kikade in här. Jag drog helt och hållet oplanerat till Bråvalla och trängdes bland massa underbara människor i både värmebölja & storm. Var hur kul som helst och helt klart värt den dyra biljetten! Två dagar efter det packade jag och familjen våra väskor och satte oss i bilen för en campingsemester som varade i två veckor. Först styrde vi kosan mot Vimmerby och Astrid Lindgrens Värld, fmycket för Majas skull, men även jag tyckte det var mysigt att gå runt där eftersom jag växt upp med sagorna lika mycket (om inte mer) som hon har. Nästa stopp blev Kalmar, som främst bjöd på sol och bad. Vi tog oss även över till Öland över en dag för att kika runt och även där testa öns fina sandstränder. Tredje och sista stoppet blev Göteboooorg för att hälsa på släkt och vänner. Och såklart lyckades vi få mor och far att gå med på en dag på Liseberg, hehe. 
 
Riktigt go semester det! Och vet ni vad? På måndag flyttar jag till Oslo, FIIIINALLY!! haha
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: