Min helg


Jag vet att ni sett den förut... men jag gillar den (och har ingen annan att bjuda på). Här är tjejerna jag startade mitt år med. Fina brudar i NYC!
 
Oj vilken bra helg. Min sista helg dessutom (om man inte räknar den efter Hawaii). Lördagen började jag med ett gött träningspass på gymmet, sedan fixade jag klart det sista till min scrapbook som jag senare under dagen gav till min värdfamilj. De verkar ha blivit väldigt glada, så jag är nöjd! Kvällen spenderade jag med ett gäng tjejer. Det blev avskedsmiddag i Lafayette, följt av glass i Walnut Creek. Trist att behöva säga hejdå, speciellt till Anni som jag delat detta år med helt och hållet (vi kom samma dag). Men det måste göras. Och dessutom är det ju inte ett hejdå, utan ett vi ses. 
 
Anyway, denna dag började med två skype appointments. Den första med den nya au pairen som kommer om en och en halv vecka, och den andra med min familj. Vet inte riktigt om jag kommer kunna skypa med dem någe mer här borta med tanke på allt som händer nu under de näst kommande veckorna.. Det var lite skumt att säga hejdå, vi SES snart. Hihi. Efter lunch drog jag downtown och mötte upp min vmamma och pojkarna och hängde med dem. Som sagt, bra sista helg! 
 
Nu ska jag läsa lite innan jag slocknar för idag. PUSS


Postat av: Anni

Otroligt trist men helt klart ett "vi ses snart". Ser fram emot häng i Sverige <3 Ha det nu fantastiskt på din resemånad så hörs vi när allt lugnat sig hemma! Puss

2014-01-14 @ 09:04:38 / http://Usanni.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: