January 6th


My first weekend in the US. Doesn't feel like a year ago...
 
Då har jag alltså inlett min absolut sista helvecka som au pair. Känner lite såhär, jahopp det var det! Vad hände med året? Tog igår i alla fall tag i mig själv och testpackade. Känns skönt att veta att man kommer få hem det viktigtaste. Vet inte vad jag gjort om det visat sig att jag hade alldeles för mycket i vikt... haha
 
I vilket fall, i morse tog jag och pojkarna oss iväg till lekparken och sedan hängde vi hemma resten av dagen. Är helt obsessed i en bok (eller snarare böcker av en specifik författare) och kan knappt lägga ifrån mig den. Det är vad jag gjort de sedaste dagarna. Plöjt mig igenom snart tre böcker på fyra dagar (och nej, böckerna är inte på hundra sidor var.. haha). Men älskar verkligen när man hittat något bra! Tog mig också iväg till gymmet nu under kvällen efter en veckas uppehåll. Känns bra! Nu tänker jag återgå till min bok och sedan sova några timmar. PUSS


Postat av: Matilda

Hej! Funderar också på att bli au pair. Hur gjorde du när du åkte dit, alltså åkte du med någon du kände eller ensam? Hur lärde du känna andra au pair:er sedan? :)

2014-01-07 @ 20:28:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: