Hej


Tre mobilbilder från idag från representera veckan. Ber om ursäkt för dålig kvalité.
 
Har haft en ovanlig sista helvecka måste jag säga. Trodde den skulle gå riktigt fort då pojkarna skulle vara i skolan tre dagar istället för två. Men så vart det inte alls. I onsdags vart N sjuk så vi spenderade hela dagen inomhus, med att knappt göra någonting. Igår mådde han mycket bättre men då blev istället L sjuk. Och idag återgick N till att vara sjuk..... SÅ det blev tre låånga och inte så händelserika dagar. Skulle sitta fint om jag också drar på mig något nu under mina sista dagar... Håller tummarna för att jag inte gör det.
 
Anywho, imorgon kväll ska jag möta upp ett gäng tjejer för avskedsmiddag. Det ser jag fram emot! Vad mer kan jag säga? haha. Känner att detta nog var ett av de tråkigaste inläggen jag skrivit på ett bra tag. Men kände att jag behövde kika in och uppdatera er lite då det varit väldigt tomt här under veckan. Men nu vet ni varför. 
 
Now - Time for bed. With my book. Hehe
PUSS



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: