Sommarvärme


 
Ännu en vecka har gått. Påsklov har det varit för hela familjen förutom mig som fick jobba tre av fyra dagar. Men pengar klagar jag inte över :) Har även hunnit med en utflykt med några familjevänner som varit och hälsat på, kollat handbollsmatcher och fikat med moster. Har också firat både kusin och påsk, och då självklart vräkt i mig en massa mumsig mat och annat gott. 
 
Idag, såhär sista dagen på påsklovet, har jag, pappa och systrarna varit iväg och haft picknick i det UNDERBARA (!!!) vädret. Känns inte som om dagen kunde ha blivit bättre, speciellt inte då mami precis landat på svensk mark och just nu är påväg hem till oss igen (hon har varit i Kina den senste veckan). Hoppas ni haft en riktigt bra påsk! PUSS



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: