Right now


Vad kul man kan ha med en kamera alltså. haha
 
Börjar jag bli sjuk igen? Gör svinont i halsen... Hope not! I vilket fall, denna vecka ha börjat bra. Redan åtta imorse plingade det på dörren och där stod en f.d. au pair till min familj. Så denna dag har vi spenderat i Dolores Park tillsammans med den tjejen. Hon stannade tills efter kvällsmaten och åkte sedan hem till hennes kompis som hon är här med. Riktigt kul att träffa henne efter att hört så mycket om henne från familjen (bra saker såklart). Nu under kvällen försökte jag och min vmamma oss på en film, men hon somnade efter tio minuter och jag kände att det inte var läge för en film som går i slow motion haha. So now I'm off to bed. Imorgon bitti står träning och skype på schemat då pojkarna har skola. PUSS


Postat av: moster

ALIANS!!!!!

2013-10-29 @ 16:54:07
Postat av: Anonym

eller.. jag menar... ALIENS!
... och så lilla pappa som en liten råtta..

Svar: Hahah jaa (; Lille söta morfar <3
Au Pair in California

2013-10-29 @ 19:01:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: