Great day


Några veckor sedan.
 
Idag har varit en bra dag, trots att det regnat varenda sekund av den. Kom på att jag inte hade någon aning om pojkarna hade regnjackor när vi skulle ut på eftermiddagen... Vilket fick mig att inse att jag i princip varit med om regn fem gånger under detta år. Visst att det varit molningt och "dåligt väder", men det är knappt så regnet visat sig alls. Helt galet gött! I alla fall, hade morgonen off och efter pojkarnas eftermiddagsnap tog vi oss till det stora biblioteket och spenderade några timmar där. Jobbade även några timmar nu under kvällen då mina värdföräldrar ville ha dejtnight... på gymmet. Haha! Nej men jag har sagt åt dem att hitta på någe bara de två då de väldigt sällan har egentid. Sedan att de valde att köra en gymdejt var helt och hållet upp till dem (; I vilket fall, bra dag. Hoppas på samma imorgon. PUSS



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: