Godnatt


Tre snygga från idag. haha
 
Godmorgon Sverige, godnatt Amerika! Kom precis hem efter en kväll hos Felicia. Lite ovanligt att jag åker över till henne mitt i veckan, men med tanke på att hon lämnar mig om mindre en vecka så tar jag varenda chans jag får till att träffa henne (vet ju inte när det bli nästa gång liksom). Vi spenderade kvällen med en kaffe på starbucks, följt av att packa ner hennes rum i resväskor. Ush vad jag inte längtar efter att behöva göra det... Borde kanske börja kika efter en till väska?? haha.....
 
Gud vad jag längtar tills imorgon. Vet att vi är lite efter här borta, men imorgon är det äntligen dags att se andra filmen av Hunger Games. SJUKT TAGGAD!! haha. Men nu måste jag hoppa i säng, puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: