Friday - Tuesday


Hejsan! Tänkte att jag kunde dra de senaste dagarna för er nu. I fredags jobbade jag som vanligt och på kvällen åkte jag till East Bay och mötte upp Felicia och Elin för lite käk, följt av starbuckshäng. Mycket bra kväll! Tidigt nästa morgon (klockan sex) satt jag på bussen påväg till barten som skulle ta mig till det hotell jag och en hel del andra au pairer skulle spendera helgen. Eftersom man som au pair måste läsa ett visst antal credits under sitt år finns det en weekendkurs som man kan ta (ger en 4 credits). Så det var precis det jag hade för mig denna helg. Felt like beeing back in school... haha. Men det var värt helgen för nu är jag helt klar med mina credits!
 
Efter klasserna i söndags drog jag till flygplatsen och mötte upp Sofie. Skitkul att ha henne här! :D Igår körde vi Alcatraz och imorgon blir det Cable Car, Lombard Steet och Fishermans Wharf. Gött! Hon stannar endast tills på lördag så vi kommer ha fullt upp om dagarna (kan därför bli rätt tomt här). Men vi hörs när vi hörs. PUSS



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: