Don't forget where you belong


Onsdag, dagen före Thanksgiving. Pojkarna och jag har precis kommit hem från deras preschool och från thanksgivinglunch. Var faktiskt riktigt trevligt! Men som sagt, det är inte förren imorgon som det är på riktigt. Jag ska följa med min värdfamilj (minus min vpappa som är iväg på jobbresa) till några av deras vänner och käka mat och umgås. Är ganska excited över att få uppleva detta faktiskt :)
 
Förövrigt är allt fint med mig. Dock lite ledsen över att Felicia åker imorgon... Tröstar mig med att hon kommer tillbaka om tio dagar och att jag får säga hejdå då istället, plus att vi inte bor allt för långt ifrån varandra hemma (:
Nu ska jag gosa ner mig i soffan och kika lite serier (för ovanlighetens skull..). PUSS



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: