Hälsningar


Sååå, helgen var riktigt bra! Vädergudarna var på sitt bästa humör och bjöd på klarblåhimmel och trettio grader. Vi tog båten (uppblåsbar eka typ) och var ute och njöt mitt ute på vattnet i några timmar, hikade, solade massor och tog årets första dopp :D Lyckades bränna mig lite, vilket är rätt ovanligt för att vara jag, men lite färg lyckdes jag allt få. Helgens minus är väl mina solbrillor som numera vilar på Clear Lakes botten.. haha jag och solbrillor kan verkligen inte hålla ihop länge. Dessa måste dock nog vara rekord, ett heeeelt år! YEY hahah
 
Detta damp ner i brevlådan idag. Gud vad jag saknar min lille Bex ♥ Se till att boka flygbiljett inom en snar framtid, eller ja, typ NUUUU! 
 
 
PUSS NATTI



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: