FRIDAAAAAAAAAAAAY


 
Älskar att jag ofta slutar tidigare på fredagar. Älskar dock lite mindre att jag aldrig gör något med den extra fritiden jag får... haha. Hamnar alltid i sängen framför en film. Men det är väl okej att vara trött efter en jobbvecka, right? I vilket fall, ikväll ska jag möta upp Felicia, Martine och Lise för mat och bio. Känns som denna fredag kan bli rätt bra! Puss


Postat av: Jeanette

Hej!
Jag tar studenten nu till sommaren och vill sen åka som au pair till USA. Jag har kollat på några organisationer men vill ha alla möjligheter öppna så vill även leta efter en värdfamilj privat och jag undrar helt enkelt hur du hittade din värdfamilj? Gick du via en organisation eller inte? Vet du några som inte gick via en organisation och hur dom gjorde? Vilka hemsidor ska man kolla och sånt?
Skulle bli jätte glad om du kunde hjälpa mig :)
Hoppas du får en jätte bra dag!

2013-05-11 @ 23:20:54 / http://kerosene.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: