En månad, sen får jag träffa er


Fortfarande krasslig.. Får se om kvällens planer blir av, bara att vänta och se helt enkelt. I vilket fall. Kan ni gissa vad jag gör? Det borde ni kunna göra vid det här laget... haha. Nej men man har inte så mycket val när man passar på två treåringar som sover middag efter lunch. Inte precis så jag kan dra mig iväg och hitta på någe kul, kan ju knappt ens sitta ute på verandan liksom. Aja, idag gör det ju dock inte så mycket eftersom jag inte har energi till något annat ändå. Längtar till helgen gör jag i alla fall! Pooooolparty med vänner :D 
 
Vi hörs senare ni, puss


Postat av: Maria D

Krya på dig gumman! Vi kommer om en månad! Puss


Svar: ♥ :D
Au Pair in California

2013-05-24 @ 06:37:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: