En bra kväll


Blev ikväll först en sväng till gymmet och sedan drog jag downtown och mötte upp en halvsjuk Felicia för lite catching up. Gud vad en vän kan höja upp dagen så pass mycket. Kände verkligen hur humöret höjdes när hon frågade om vi kunde träffas denna kväll. Kan ju säga att de resternade jobbtimmarna inte var så jobbiga som de kunde ha varit. Nu är klockan är mycket men jag bara måste se dagens Hart of Dixie-avsnitt innan jag slumrar för dag nummer 114 .. hehe. Men puss godnatt/godmorgon på er


Postat av: felicia

Säger det samma!! Tack för att du gjorde mitt humör 100 gånger bättre :D<3

Svar: Pussss
Au Pair in California

2013-05-08 @ 18:16:48 / http://feliciak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: