As I'm walking towards the door


Sitter och slöar framför datorn, som vanligt. Pojkarna har precis vaknat och vi ska när som helst dra oss mot biblioteket. Det är helt sjuk hur fort tiden går alltså. Här om dagen satt jag och mina värdföräldrar och gjorde veckans schema, och då säger min värdpappa "Ja tänk, snart har en tredjedel av ditt år gått". Att säga att jag snart varit här i fyra månader känns liksom konstigt, men när han sa att det till och med är en tredjedel så blev jag ställd. Jag menar, två till perioder som denna och sen är jag hemma igen. SJUKT! Känns som det var nyligen som min familj bokade resan hit, och att det då var en evighet kvar, men nu är det bara drygt en månad kvar tills jag finally får se dem. Ni fattar inte hur mycket jag längtar! Och däremellan kommer Elin också, plus att jag ska hinna fylla 20. Juni kommer gå så otroligt fort känner jag!
 
Haha nej, biblioteket ja. Vi hörs senare! puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: