Amazing


Som ni märkt så har jag haft fullt upp de senaste dagarna med bio, party, hoppning och shopping. Men nu är allt tillbaka som vanligt, i alla fall idag. Imorgon kommer Elin hit!! :D Haha stackarn är jättenervös, men det ska nog gå finfint! 
 
Men ja, i lördags åkte vi hem till Johanna för pool/avskedsparty. Hon åker hem till Sverige om några veckor så :) Men gud vilken dag det vart alltså! Hon bor SVINFINT, med eget poolhus och allt (avis!!). Så det blev en dag/kväll/natt med skratt, pool/bubbelbad, grillning och god dricka. Söndagen började lite för tidigt om ni frågar mig, men vid halv sju tog vi oss upp och åkte mot flygplatsen för att hyra bil. Osäkra på om hoppningen skulle bli av pga av mulet väder åkte vi ändå mot Santa Cruz. Skapligt glada blev vi när vi började närma oss och såg att det var klarblå himmel, eller ja.. haha måste erkänna att jag där ett tag hoppades på att det skulle bli intällt (a) så nervös var jag! haha. Men ja, två timmar senare var det gjort. BÄST! Och så sjukt stolt över mig själv, höjdrädd som jag är. Underbar helg, minst sagt! Och nu som sagt, än är det roliga inte över. Imorgon kommer Elin, på fredag åker vi två, Martine, Felicia och Lise till Clear Lake för party, sol och bad. Och om drygt tre veckor kommer min familj. 

Ska nog överleva dessa veckor! Puss


Postat av: Anni

Så jävla grym du är som gjorde det alltså Frida! Sjukt impad :)

2013-05-29 @ 08:18:06 / http://usanni.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: