What a feelin'


Så min helg har varit otroligt bra! Runt sju i fredags mötte jag upp Amanda och Sofie downtown, och där tog vi barten vidare till Lafayette där Anni väntade på oss med bilen. Vi åkte och köpte pizza och annat att gotta oss med. Blev en fim och snack ända in på morgontimmarna. Dagen efter blev det brunch på ett mysigt ställe i närheten och sedan satt vi och snacka (ännu mer) ute på Anni's terass i några timmar. Ni kan ju tänka er hur trött jag varit resterande helgen efter ett 32-timmars jobbpass, föjt av en tjejkväll som avslutades vid sex och inte gav en mer än två timmars sömn. Herregud säger jag bara, haha! 
 
Dagen idag har varit seg. Vaknade upp elva (eller tio egentligen, men vi ställde om klockorna till sommartid inatt. Nu är det bara åtta timmar i tidsskillnad ett tag), skypade med min familj och sedan följde jag med min värdfamilj på lite äventyr. Tänkte kanske möta upp Felicia och co, men mitt huvud sa ifrån. Tror jag är lite småsjuk..
 
Med lite uppdatering nu tänker jag hoppa isäng. Håller tummarna för att min sjukkänsla försvunnit tills imorgon och att jag fått tillbaka mitt glada och pigga humör. Puss godnatt
 
Den enda bild som blev tagen denna helg. Fina Amanda med hennes "stora kopp" med latte under lördagens bruch. Haha ;) 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: