Time flies by


Då var ännu en dag förbi. Gud vad tiden går fort alltså! Igår upplyste Linda mig om att det snart är ett år sedan vi tog studenten, ETT ÅR!! och sedan var det Kikki som fick mig att inse att jag snart varit borta i hela två månader. Seriöst, vart tar tiden vägen? Blir lite rädd :o
 
Dagen har fungerat bra. Jag var lite orolig över hur pojkarna skulle ta hela grejen att varken mamma eller pappa var med och sa godnatt. Med två yngre systrar, speciellt med Maja (nio år yngre), vet jag att det brukar kunna vara känsligt när mamma eller pappa inte är där. Men här verkar det inte vara något problem alls, jag stoppade om dem, sa godnatt och kunde gå därifrån utan något som hellst gnäll. Riktigt skönt! Får se hur natten blir, håller tummarna på att de klarar sig undan mardrömmar, men kan inte riktigt räkna med det. Har i vilket fall denna kväll legat och tittat på Beastly (hur mysig som helst) och har nu precis krupit ner i sängen. Jag ska ta och läsa lite, sen är det dags att sova. Godnatt och godmorgon vänner ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: