There was a time


Efter min skypedate idag drog jag och min tungt trötta kropp iväg till AoS (haha ja mamma ;) ) och mötte upp Felicia och fyra av hennes vänner. Hängde runt där i några timmar och avslutade med en halvtimme i the Planetarium (såndär cool bio). Trött som jag var, och med otroligt sköna och bakåtlutade stolar, lyckades jag somna under den halvtimmen... Men de tre minuter som jag faktiskt lyckades hålla ögonen öppna var riktigt intressanta. Haha, inte lätt alltid nej!
 
Vid sex mötte jag upp min värdfamilj downtown för restaurangbesök (thai.. surprise haha). Och nu efter lite snack med de vuxna har jag precis hoppat i säng. De två kommande veckorna kommer nog bli softa. Imorgon börjar jag tolv, och övriga veckan klockan tio. Jag klagar minst sagt icke! GODNATT 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: