The Impossible


Guuuuuud vad trött jag varit idag!! Kanske inte så konstigt eftersom jag inte sov så mycket inatt, men ändå. Jag, Felicia och Martine tog oss i alla fall till ett hikingspår och var hurtiga en timme. Gör jag gärna om! Tog barten tillbaka in till stan runt halv sju om jag inte minns fel och gick då och fixa lite nödvändiga saker. Försökte hitta ett par nya svarta byxor också eftersom mina gått sönder, men det fanns inte några i rätt storlek.. Nu tänker jag slå på filmen "The Impossible" och gråta en skvätt. Puss gonatt'
 


Postat av: Felicia

Hahahaha söta bilder!

Svar: Ja det tycker jag allt ;) haha
Au Pair in California

2013-03-05 @ 16:44:28 / http://feliciak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: