Långfredagen


Idag vaknade jag upp vid nio och började dagen med ett simpass på gymmet. Det är verkligen ett perfekt sätt att starta dagen på eftersom man redan har ett träningspass avklarat innan jobbet, plus att man blir så mycket piggare av det svala vattnet. Skyndade mig hem efter det för att hinna till mitt arbetspass.. Klockan är nu strax efter ett och pojkarna och mormor och morfar har ännu inte kommit hem... Självklart skönare med lite mer ledigt, men hade varit bättre om jag vetat det imorse så jag sluppit stressa :s 
 
Aja, riktigt bra väder har vi idag - riktigt varmt och skönt! Skulle dock gärna vara hemma just idag för jag vet att min familj och resten av mina släktningar på papppas sida är hemma hos mina kusiner för påskmiddag och sådant. Det gör denna dag lite jobbig och saknaden lite större.. Men jag får helt enkelt tänka att det inte är sista gången och att vara glad för deras skull. Imorgon ska jag i alla fall ha skypedate med min familj och Göteborgarna som bor hos oss nu när de är i Katrineholm. Ser verkligen fram emot det! :)
 
Nu tänker jag unna min några avsnitt av White Collar. Puss


Postat av: moster

Ha en jätte bra påskafton! Kul att höra att du ska "skypa" med familjen idag och få vara med på ditt sätt under påsken.

Svar: Tack detsamma moster! Ja, den som kom på skype tackar jag väldigt mycket, speciellt idag :)
Au Pair in California

2013-03-30 @ 08:32:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: