En lördag som denna


Shit... Min dator håller på att gå av!! :o Haha bra start.. men hela tangentbordsdelen verkar dela på sig. What shall I do? 
 
Annars jo.. haha. Började dagen med en kort, men lagom springrunda i backarna. Skulle sedan möta upp Felicia, Martine och en kompis till dem klockan tolv. Men när jag var påväg till bussen (alltså efter jag hunnit stressat mig hemifrån) ser jag att Felicia för en dryg timme sedan skrivit att vi ska träffas vid två istället. Haha, bara att vända tillbaka. Min vanliga tur.. Fast jo, hade ju kunnat vara värre. Hade ju kunnat stå på bussen och sedan instett det. Så dessa extra timmar har jag spenderat framför Mello & andra chansen med lite gott. Nu tänker jag ge mot bussen en andra gång, så vi hörs ikväll. Puss
 
 
haha



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: