And held your hand


Då var ännu en dag avslutad. Var faktiskt rätt skönt att jobba en heldag för en gång skull. Visst tackar jag inte nej till sovmorgon, inte alls, men när man kommer upp tidigt och gör något vettigt på förmiddagen känns det som man utnyttjar dagarna så mycket mer än om man sover till tio och bara ligger och drar sig tills det är dags att börja jobba. Så istället för att dra mig hela förmiddagen idag tog jag och pojkarna iväg oss till en lekplats och roade oss. Alltid lika kul att se dem springa runt och skratta för att sedan komma framrusandes till mig och glatt skrika "Frida, did you see what I just did????". Sådana tillfällen gör detta jobb så underbart!
 
Har precis krupit ner i min säng efter ett hårt och svettigt spinningpass på gymmet (efter en dusch och lite kvällsmat såklart). Tidig morgon som gäller imorgon också, så blir en tidig kväll idag. Men först tänker jag slå på några avsnitt av White Collar. Om ni inte sett den serien vet ni vad ni kan göra nu, haha. Puss godnatt


Postat av: moster

Kan absolut förstå din känsla när grabbarna kommer rusande till dig, uppspelta och vill dela sina upplevelser! Kommer ihåg de njutfulla stunder då Jakob och David kom springande, hoppade upp i famnen, slog armarna om halsen och säger - Det var roligt mamma!!!" .... det var länge sedan <3

Svar: Haha jo det var ett bra tag sedan nu, men minnena som lever kvar! Kramisar moster ♥
Au Pair in California

2013-03-27 @ 20:43:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: