21:53


Idag var en seg dag, även om den inte var så tråkig. Var på bra humör och pojkarna var inte överdrivet jobbiga, det var bara en trött och seg dag helt enkelt. Hade skypedate med några finfina filurer - Linda och Ellen framförallt, men Tobias och Erna var också där på ett hörn. Gud vad kul det var att snacka med dem! Har knappt hört av Ellen sedan jag åkte, så det var lite extra kul, men som alltid, skönt att höra att inte såvärst mycket förändrats där hemma och att alla mår bra :) Direkt efter jobbet släpade jag iväg en trött kropp till gymmet för ett svettigt spinningpass. Nu sitter jag och försöker göra upp en budget för året. Måste ju börja spara pengar så jag har råd att göra de saker jag vill göra (se, jag försöker Linda ♥) nu när jag faktiskt är här. 
 
Imorgon slutar jag halv två, och då måste jag ner och spendera lite pengar. Haha låter väl bra nu när jag precis snackat om att jag måste spara? Nej men jag måste införskaffa ett par svarta byxor (mina gamla gick ju sönder i gylfen..) och ett par träningsskor. Lånar nämligen min värdmammas skor just nu eftersom mina fötter inte längre klarar av mina gamla skor. SÅ, det är planerna för imorgon. Sedan kommer ju min värdmammas föräldrar hit också. Nu tänker jag slumra efter denna låååånga dag. Puss godnatt
 
 
Haha titt vad jag hitt! Min blekfis och jag (;


Postat av: Néisen

åhh.. min pepparkaka :* <3

Svar: Hihiih <3
Au Pair in California

2013-03-15 @ 12:34:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: