1.06 pm


Gårdagens väder var inget att hurra över, men idag är det bättre. Började jobba vid sex imorse, men det tog några timmar innan jag tog tag i mig och pojkarna och drog iväg till Golden Gate Park. Förra veckan när vi var där lovade jag att nästa gång vi åker dit ska vi ha picknick. Så picknick fick det allt bli efter några timmars lek bland klätterställningarna. Nu sitter jag och försöker stilla mitt sötsug med havregrynsgrön och jordgubbar. Går sådär vill jag säga, och jag lyckas nog inte hålla mig ifrån det där goda idag... Har i alla fall inte en krånglig höft idag, så ikväll kör jag ett långt och svettigt pass på gymmet. 
 
Det får vänta med bilder tills ikväll för nu ska jag alldeles strax ha skypedate med Lindus. Puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: