Monday - Thursday


 
Hjälp.. redan torsdag har passerat..! Herregud vad tiden springer iväg alldeles för snabbt. I vilket fall, under de senaste dagarna har vi hunnit med lite allt möjligt. Vi har varit och besökt the Academy of Sciences, gått presidio-crissy field-fisherman's wharf -rundan (favvo!) och såklart sett en massa på vägen. Plus att vi idag bockade för Alcatraz. Idag var vädret mycket bättre än förra gången jag var där, även om de andra verkade tycka att det var lite fööööör kallt ;) Har jag blivit en van SF-bo? haha
 
Har haft ena riktigt härliga dagar so far och är så glad över att jag fortfarande har över en vecka kvar med min familj att spendera. Nu är det dags att sova, men vi hörs väl kanske lite snabbt imorgon! PUSS


Postat av: kerstin Jakobsson

Roligt att se er tillsammans! Lycka till i LA !

2013-06-28 @ 09:32:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: