June 10th


Har haft en riktigt bra 20-årsdag! Visst, absolut inte som den skulle vart om jag varit hemma, men jag gjorde det bästa av situationen liksom :) Började dagen med att bli grattad av min värdfamilj och lite senare skypade jag med min familj, mormor & morfar och Annis & Kenneth. Måste nog säga att den skypedaten gjorde hela min dag. Det fick mig att känna en liten gnutta av hur det brukar vara på min födelsedag, men släkt och allt. Riktigt kul! Under resterande tiden av min jobbdag hände det inte så mycket. En av pojkarna var sjuk så vi tog det bara lugnt och hade en mysig dag. Under kvällen firade vi med hämtmat och glass, och nu har Elin och jag krupit ner och ska glo några serieavsnitt (as usual hehe) innan min braiga dag får ta slut för detta år. 
 
Tack så himla mycket för alla fina gratulationer! Det har verkligen betytt mycket för mig idag. Saknar er alla något så otroligt, men vi ses om ca sju månader. Puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: