Lugn helg


Gud vad jag saknat en helg som denna. Jag har inte gjort någonting. Ända sedan slutet av maj har jag varit otroligt utmattad och har gått och varit sjuk varannan vecka. Vet inte riktigt varför, men har ju inte riktigt "haft tid" att bara ta det lugnt och bry mig om mig själv när jag haft besökare hemifrån här, födelsedagar att fira och allt som nu skett. Missförstå mig inte, har haft det så otroligt kul, men mitt mående har bara blivit värre och värre. Om jag ska vara ärlig så har jag i det hela inte alls mått bra. Så ja, denna helg skippade jag party och gosade ner mig i min säng framför massor av glee-avsnitt. Och nu hoppas jag vara tillbaka på banan igen. Det återstår att se helt enkelt! 
 
Nu tänker jag sova, även fast klocka bara är nio. Puss natti



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: