Once or twice


Föreställ er den smärta man kan uppleva i vaderna efter att power walkat i kraftig lutning på löpbandet. Den där smärtan då man knappt kan ta ett steg till för man vet att vaderna kommer krampa ihop vilken sekund som helst. Föreställ er också att ni ser en person gå sakta men säkert på trottoaren med just den smärtan. Där har ni mig för ungefär en timme sedan. Efter dagens arbete tog jag mig iväg till gymmet för en svettig timme spinning (aldrig kört ett spinningpass förut). Så ja, lagom slut var jag efteråt. Vet att jag tänkte påvägen dit: Gud vad skönt med nedförsbacke, nu slipper jag ju trötta ut mig innan. Hhaha, jo men lilla Frida, då är det ju uppenbarligen uppförsbacke påvägen hem.. Det var nog dagens "roliga". Eller jo, tyckte det var rätt kul när tre svenska tjejer passerade mig påvägen hem (jag gick ju sakta men säkert), och att en av dem hade på sig shorts... För där gick jag och frös som vet inte vad. Säger bara svenska tjejer alltså.. he
 
GODNATT



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: