In my PJ's


Har haft en mycket skön och bra dag idag måste jag säga. Skypedate med min familj hemma i öst, ett zumba-pass (återkommer om det), mycket snack med Sofie och pannkaksmys som avslut på det. Hahahh säger jag bara om träningpasset. Gick absolut in med inställeningen att det skulle vara svårt och så, men hahaha fytusan vad dåligt det gick!! Trodde inte jag hade sådan dålig taktkänsla som jag verkade ha idag... Felt really sorry for that girl dancing behind me... Men en upplevelse var det allt (; 
 
Idag åkte min värdpappa iväg på jobbresa till Europa, och imorgon drar Sofie hem till Sverige, så under de nästkommande dagarna kommer det vara rätt tomt i detta hus. Kommer nog gå fint, men kommer sakna Sofies sällskap! Börjar redan klockan sju imorgon, så ska ta och sussa nu. Men det var i alla fall en lite update om min dag. Ha det fint där hemma! Puss


Postat av: becca

åhh hahah, dina blogginlägg äger!! <3

Svar: Hhaa puuuuss
Frida Dahlqvist

2013-01-28 @ 11:59:46 / http://rebeccapehrson.blogg.se
Postat av: Anni

Haha så komiskt, jag gick också på zumba idag, är värdelös på det!! haha

Svar: Jotack! gosh hahaha
Frida Dahlqvist

2013-01-28 @ 22:40:47 / http://usanni.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: