Final


Denna dag blev verkligen bara sämre och sämre för varje minut som gick.. ush! Var trött, och därmed lättirriterad, och allt gick verkligen bara fel. Antar att alla känner sig rättså värdelösa när denna dag uppstår för första gången. Och självklart visste jag att sådana dagar skulle komma, men inte redan första jobbveckan. Haha sämst. Menmen, när jag slutade för dagen drog jag och Sofie down town. Gosh har nog aldrig varit så sugen på att shoppa som jag var idag (; Humöret steg till topp, helt klart! SÅ nu ligger jag nöjd och trött i min säng och ska precis slå igång senaste avsnittet av vd. Godnatt på er (eller snarare godmorgon Sverige), puss
 
Icke så speciella/roliga kläder, men mycket behövliga. 500 kr, smack! Forever21 i my heart


Postat av: STIG

ÅHHHH LYX!!!

Svar: Hhehe :D
Frida Dahlqvist

2013-01-25 @ 10:41:01 / http://stinaadahlqvist.blogg.se/
Postat av: Nellie

Inte ett dugg avundsjuk, skulle kunna ha bosatt mig på forever21. Hoppas du har det bra där borta!:)

Svar: Verkligen! Det har jag absolut :)
Frida Dahlqvist

2013-01-25 @ 16:43:41
Postat av: Sofie

ahhh!! Måsta shoppa jag med! Vad är dv för program??

Svar: Jaaa! Vd är Vampire Diaries :D
Frida Dahlqvist

2013-01-25 @ 18:18:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: