14e januari


Ujujuj, märker ni att det varit en sådan "ej så busy"-day? Hela tre inlägg på en dag. Och jag som trodde att jag kanske inte ens skulle hinna höra av mig förrän jag landat i SF. Haha! Nej men efter denna dag är det konstigt att man är trött. Jag och några av tjejerna drog i alla fall ut oss själva på en promenad här på campuset. Och pizzapartyt nu på kvällen bjöd i vilket fall på det de lovat, piiiizza. Kändes gött att få något "riktigt" i magen, haha eller i alla fall mer matigt. Imorgon drar vi igång redan klockan sju, så nu siktar jag på att sova trots att klockan bara är halv nio. Godnatt på er!
 


Postat av: Stig

Det var ju mycket finare på utsidan ju!! puss <3

Svar: Lite bättre ja (; <3
Frida Dahlqvist

2013-01-15 @ 11:52:59 / http://stinaadahlqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: