10 dagar


Måste säga att dagen idag varit rätt skön. Vaknade upp med rätt mycket hemlängtan (first time..), men efter att jag snackat med min familj, Linda, Linnéa och Becca (klämde in även henne på eftermiddagen) så kändes allt mycket bättre. Pojkarna sov jag vet inte hur länge (klagar inte!!), och nu när Sofie är här känns det mer naturligt att gå ner och sätta sig i soffan och snacka med alla efter pojkarnas bedtime. Gött! Känner att jag kommer trivas här, så håller tummarna för att mina värdföräldrar känner detsamma om mig. 
 
Blev glass (yeeeee, lugnade mitt sötsug en aning) och kaffe efter maten.. Gott, men hur jag ska kunna somna nu är en bra fråga. Hoppas på det bästa! puss


Postat av: .

Vad heter pojkarna du tar hand om i San Fransisco? :)

Svar: De heter Noel och Luca. (:
Frida Dahlqvist

2013-01-23 @ 10:12:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: