Vacation house


Okay, let see. Denna helg bestod av vandring uppe i vulkanbergen för att njuta av utsikten. Vi har även kastat stenar i sjön, klättrat på klippor, besökt en "typiskt amerikans" farm med hästar (som i alla filmer) och en hel del annat. Läste även klart den andra boken i triologin jag berättat om. Nu är det bara att vänta tills i höst, då den tredje och avslutande boken släpps. Can't wait! Nedan hittar ni bilder på semesterhuset, utsikten från verandan och lite annat smått och gott. Enjoy!
 
 

 
Förutom det ovan har jag under denna helg också:
- Korsat Golden Gate Bridge för första gången
- Sett små och supergulliga sköldpaddor ute i det vilda 
- Sett ett hus brinna
- Upplevt en mindre jordbävning (det knaka och skakade till lite, och min vp fick upplysa mig om att det var en jordbävning)
 
Tror det var allt. Puss godnatt underbara ni!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: