Underbar dag


Japp, som rubriken lyder. Det har varit en underbart bra dag idag! Tålamodet har varit på topp, pojkarna ha varit otroligt hjälpsamma och snälla, vädret var UNDERBART och jag var taggad på träning och hälsosam mat. Nu är jag visserligen inte så sugen på träning eller mat längre.. Efter en timmes booty camp (vikter och andra övningar i grupp) och en fullproppad mage med god kvällsmat är det nog förståeligt, haha. Ligger just i denna stund helt död 
min säng och borde väl kanske sova. Men först några sidor [läs kapitel] i min älskade bok. Puss godnatt
 
Haha satt och kollade igenom mina mobilbilder och fann dessa.. Jodu kära syster, tar du sådana vackra bilder på dig själv kan du räkna med att jag visar alla (; 20130113 - avresedagen



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: