Safe Haven


Runt två idag mötte jag upp två tjejer vid namn Felicia och Martine downtown. Fick kontakt med Felicia innan hon åkte iväg (november), och idag var första gången vi träffades. Vi började med en kaffé på Starbucks, och fortsatte sedan till bion för att se Safe Haven (finally!!!). Tror inte de tyckte det var någon höjdarfilm då de mer gillar action/fantasy, men jag tyckte i vilket fall den var skitbra. Gud så sorglig, men samtidigt så bra, som alla Nicolas Sparks-filmer. Haha och nu Sofie, nu fattar jag vad du menar med "två oförväntade supriser" ;) Men ja, helt klart ett måste! Sedan hela grejen med bio i USA, loooove it! SÅÅÅ mycket mer bekvämt och filmkvalitén är to die for. Avslutade denna kväll med mat och snack på Cheescake Factory. Riktigt bra dag!
 
Vet att jag lovat bilder och en story om vår cykeltur igår, men det får ta och vänta tills imorgon för nu är jag så jäkla trött. Börjar halv åtta imorgon, så godnatt på er. Puss
 
Något ensamma i biosalongen. Är inte 4.10pm den populäraste biotiden? haha


Postat av: Sofie

haha ja!! Man blev ju helt förvånad ;) kul att du också tyckte den va bra!

2013-02-26 @ 05:51:44 / http://www.sofiemcarlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: