Rain...


Första jobbdagen för denna vecka börjar med ösregn, wohooo! Så idag lär vi bli inne all day long, om det inte vänder förstås. Har precis stoppat ner pojkarna i sina sängar, och nu sitter jag och käkar en göttig kycklingsallad. Var meningen att jag skulle skypa med pappa, stig och majsan (som är i branäs) för en stund sedan, men deras internetanslutning var så pass dålig så det gick inge vidare. Blev lite snack på viber instead :) Planerar att skypa lite med Linda och Ellen om ett tag, och sen får vi se om jag lyckas klämma in Linnéa också. Annars får det bli en annan dag. Nu ska jag fortsätta med min mumsiga lunch, men först vill jag bara önska stort grattis till Ebbisen som fyller hela tre år idag. Puss på dig, och er andra. Miss you so much!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: