Night


Har blivit helt fast i en bok som jag fick innan jag åkte. Ni som känner mig vet hur fäst jag verkligen kan bli, no stopping. Och när jag hellre lägger mig och läser istället för att kolla på en serie fattar kanske ni andra också. Haha! Divergent heter den och är skriven av Veronica Roth. Har väl fortfarande inte fått grepp om hur den är, men lite hungerspels-aktig kanske? Verklighet med med några få stänk fantasi. Har bara läst de hundra första sidorna än så länge, men håller tummarna för att den är bra. Det finns tydligen flera så ja, håller verkligen tummar och tår. Kan återkomma när jag är klar ;) 
 
Nu ska jag läsa lite till, sen är det godnatt som gäller. Imorgon ska jag möta upp Amanda för lite häng downtown. Anni är tyvärr sjuk så hon kommer inte joina som det var tänkt, men detta kommer bli awesome ändå! Puss godnatter
 
The four of us! Sofie, Fridur, Anni, Amanda. Bilden snodd från Anni.


Postat av: Anni

Have fun girls!!! Nästa gång ska jag allt vara frisk! PUSS

Svar: Ja, det räknar vi med!! Hoppas du mår bättre :) pussss
Au Pair in California

2013-02-03 @ 18:24:53 / http://usanni.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: