Monday? Tuesday? Wednesday?


Denna tisdag (var tvungen att kolla vilken dag det var.. förvrrad, dagarna flyter ihop här) har varit helt okej. Har besökt biblioteket, "the grassy playground" - som vi kallar den - och lekt hundratals lekar. Så om man bortser från överkänsliga och halvsjuka pojkar har allt gått finfint. Drog på mitt hitills bästa spinningpass såhär på kvällsvisten också, och efter maten damp jag ner i soffan med min bok, eller ja, min kindle. Är så stel idag efter gårdagens minst sagt brutala träningspass. Haha, när jag skulle resa mig upp ur soffan började min värdmamma skratta så jag vet inte vad. Kul att man kan underhålla i alla fall (; Nu är jag taggad på att se dagens pll- & tlg-avsnitt, så godnatt på er. Puss
 
Försöker hålla mig borta från kakorna och godiset i skafferiet, går sådär vill jag säga. Men här försöker jag i all fall.. Mums!


Postat av: Sofie

OMG SENASTE PLL AVSNITTET!!!!

Svar: I KNOOOOW!! :o hoppas det inte stämmer!
Au Pair in California

2013-02-27 @ 17:56:19 / http://www.sofiemcarlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: