Machine Gun Preacher


Har haft en mycket bra kväll. Efter dagens jobb trotsade jag dagens träningsvärk och drog till gymmet för en timme spinning. Sedan kom jag hem och fann detta på köksbänken (se bild nedan). Åh underbara Majsan, så gullig du är! Blir verkligen jätteglad varje gång jag får något sådan, gädjetårar. Är så glad över att jag har er kvar där hemma! Avslutade kvällen framför en film kallad Machine Gun Preacher med min värdmamma. Sett den filmen? Gerard Butler spelar i den, och den var faktiskt riktigt bra. Verklighetsbaserad, så otroligt sorlig när man tänker efter, men ändå ett fint och vettigt sett att få folk att inse vad som försiggår runt om i världen. Helt klart värd att se!
 
Jag satsar på att vara lite piggare imorgon bitti, så godnatt vänner ♥
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: