Inte på topp


Imorse när jag vaknade kände jag mig som vanligt, trött och illamående (brukar känna så när jag fortfarande är jättetrött och måste sova mer). Eftersom det brukar kunna vara så tänkte jag inte mer på det. Men nu, cirka fem timmar senare, har det fortfarande inte gått över.. Hoppas jag inte dragit på mig något, men min vm mådde inge bra igår så kanske inte vore så konstligt. Ska försöka få i mig lite mat nu så kanske det känns bättre. I hope! puss


Postat av: Anni

Försök dricka mycket vatten! Krya på dig <3 /rutinerad magsjuk persoN

Svar: Haha (; Yes, I'll try that! <3
Au Pair in California

2013-02-04 @ 21:54:12 / http://usanni.blogg.se
Postat av: Maria D

Håller tummarna för att du inte blir sjuk. Pyss!

2013-02-04 @ 22:12:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: