If we care about tonight


Måste säga att de där två senaste dagarna redan är kompenserade. Denna torsdag har känts som fredag, och alla känner igen den känslan. MYCKET OMTYCKT! Har haft en underbar dag. Redan halv nio imorse var jag och pojkarna klara, så då tog vi vår matsäck och promenerade bort mot Presidio Park. Den börjar med en "skog" (bilderna i tidigare inlägg från idag) och en lång skicksackhinderbana som pojkarna gillar att balensera sig igenom. I was in great need of some coffee, så Starbucks fick äran att leverara lite kaffe, två festisar och en muffin. Det var/är ju trots allt Alla Hjärtans Dag. 
 
I t-shirt, solbrillor och sandaler, och med glass, har jag firat denna uppmärksammade högtid(??). Avslutade dagen med kinamat och ett relativt kort simpass på gymmet. Fick beröm idag igen, heheh. Av självaste simtränaren för klubben som tränar där. Haha, gjorde min dag ännu lite bättre! SÅ, nöjd som jag är med denna dag tänker jag nu hoppa ner i sängen med ett leende på läpparna och sussa ett tag. Vi hörs, puss godnatt!


Postat av: Maria D

Härligt att läsa Frida! Du är fantastisk!!! <3

Svar: <3
Au Pair in California

2013-02-15 @ 17:47:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: