Fettisdagen..?


Dagarna går verkligen upp och ner. Antar att man lätt jämför med dagen innan, och att det alltid känns bättre eller sämre. Idag är det sämre. Försökt hålla humöret på topp men inte alltid kroppen sammarbetar. Tanken var att jag skulle dra till gymmet idag för ett spinningpass, men vaknade upp skittrött, trots att jag somnade innan elva igår, öm i kroppen (visserligen träningsverk, och det ska inte stoppa), halsont/snorig och med huvudvärk. Yeeeey gillar verkligen detta!.. Tar som sagt därför en paus idag och kurerar med te, en varm dusch, ansiktsmask och några filmer. 
 
Pratade med mamma tidigare idag, och bara att veta att de (alla hoppas jag!?) käkat semlor idag får magen att svälla över. Huuuur gått det skulle vara alltså!! Men som sagt, med redan en hel del extra kilo på kroppen försöker jag hålla mig ifrån sånt.. Svårt med tanke på allt gott som finns i skafferiet och frysen. Men jag ska klara mig med två gånger i veckan. Jag ska!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: