Three


 
Kan inte fatta att jag om tre veckor precis landat på Hawaii, med min bästa vän, och dessutom jobbat min absolut sista dag på detta äventyr. TRE VECKOR. Det är ingenting. Får magknip när jag tänker på det, även om jag såklart längtar till att få träffa Lindus igen efter ett år apart. Fick mycket fint i julklapp, bland annat en resväska så att jag har en chans att få hem alla mina grejer. Dags att börja packa snart antar jag. Jag menar, jag kan ju i alla fall börja slänga i saker jag inte kommer använda mer under denna tid. Lär dock sitta där sista kvällen och ha panik över att jag inte börjat ännu, precis som när jag packade inför resan... haha.
 
Imorgon är det fredag (vad hände med veckan??) och då jobbar jag låångdag. Mina värdföräldrar ska på dejt, en riktig denna gång, så jag har ansvar för pojkarna ända fram till läggdags. Visserligen är ju min vpappas föräldrar förtfarande här så kommer inte vara helt själv i alla fall. Vi lär höras mer imorgon, PUSS



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: