Ångest


Jag tog mig upp imorse, trots att sängen lockade mer, och drog iväg till gymmet för ett kortare pass. Vid lunch plockade jag upp pojkarna från skolan och sedan var det jobb som gällde resten av dagen. Vanlig tisdag helt enkelt! Börjar känna mig en aningen stressad över allt som händer från och med nu och en månad framåt. Borde verkligen hitta en resväska, köpa julklappar, bestämma någe inför nyår (??) och boka allt inför NY. GAH! Har massa tid egentligen men allt fritid går till annat när jag har ork. Men om jag inte fixat det innan helgen så får det tusan bli då. Kan verkligen INTE skjuta upp det mer nu. Känns så sjukt att jag om mindre än en månad måste börja packa ihop mitt rum, mitt liv, mitt allt. :'(
 
Puss godnatt


Postat av: moster

Kram till dig fina du!!!

2013-12-11 @ 17:00:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: