Vill ha sol och värme


En favvobild, faktiskt
 
Kan verkligen inte påstå att denna dag varit mycket bättre än gårdagen... Lyckades i alla fall ta mig iväg till gymmet idag och svettas ut lite av det dåliga humöret. Och ja, som jag sagt förut. Det finns bra konstigt folk här alltså haha.. Idag på vägen hem från gymmet mötte jag ett par i 70-årsåldern som är ute och går. Det roliga var att gubben gick runt med en gammal kassetbandspelare, fastbundet i ett snöre, hängandes runt halsen (och inte en liten heller). Inte varje dag man stöter på något sånt. Men vad gör man inte om man inte äger en iPod haha. Skönt att allt folk som sticker ut inte gör det på ett skrämmande sätt i alla fall! (; 
 
Nu ska jag krypa ner under täcket och glo några serieavsnitt. Guuuuud vad jag vill ha helg!! Puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: