Tiden rinner på, iväg, bort


Gud vad humöret gått upp och ner idag. Pojkarna har varit övedrivet jobbiga, trotsåldern på gång..? Träningsvärk i benen har jag också, känns inte jätteskönt haha. Men som alltid, min tradionella torsdagsdate med Felicia gör att jag kan gå och lägga mig glad. Imorgon är det fredag (igen?? Känns som jag nyss konstaterade det förra veckan) och då är det party igen. Och eftersom förra veckan blev lyckad så är jag taggad igen. Har dessutom sovmorgon och börjar inte förrän tolv! Ska dock försöka släpa mig upp skapligt så jag hinner med en sväng till gymmet innan jag börjar jobba. 
 
NU sovdax. Puss


Postat av: Maria D

Thank God it's Friday! Tänker på dig Frideli, ha en skön och rolig weekend. Kram och puss. /Mor

2013-08-09 @ 21:12:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: