Nighty


ÅHHHH imorgon är det äntligen fredag!!! Ska sova ut och sedan dra och svettas lite på gymmet innan jag plockar upp pojkarna. Älskar att de börjat preschool, ni anar inte hur mycket en extra sovtimme på morgonen betyder för mig. Sedan är det helg, på måndag är det Labor Day ("röd dag", eller vad man nu ska kalla det) och jag är ledig. Tisdag - skola = halvdag, onsdag - vanlig dag och torsdag blir också en halvdag då pojkarna kommer gå i skolan då istället eftersom de åker på semester på fredagen. Och det innebär TVÅ HELA VECKORS SEMESTER FÖR MIG!! Hahah jo men jag längtar! Sååå japp, nu är jag glad igen (; Hoppas alla haft en bra vecka och att alla där hemma får en go fredag. Puss natti



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: