Home alone...


Denna helg har jag au pair-möte och jag lovade Evelina att jag skulle gå (har inte varit på något sedan mars... haha fy Frida!), sååå däför kunde jag inte följa med till Clear Lake denna helg. Är alltså hemma själv och måste erkänna att jag glömt bort hur läskigt det är att gå och lägga sig när man vet att man är ensam i huset. Haha kommer jag någonsin klara av att flytta hemifrån? Men det kommer vara värt det! Får en roligt helg med skönt folk, garanterat :D Känns dock konstigt att vara hemma en fredagskväll, när hände det senast alltså? Men men, har laddat upp med många serieavsnitt och börjar till och med känna mig lite pömsig. Känns som det kan bli en tidig kväll. 
 
Imorgon ska jag möta upp Evelina och henne kompis (som kom samtidigt som henne) för en tour downtown. Kommer ihåg min första shoppingrunda här - himmelriket! Ska bli kul  och se hur dessa tjejer reagerar ;) 
 
Vi hörs nog imorgon, puss natti



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: